روستای گرماب
روستای گرماب

روستای گرماب

به بهانه یک نظر؛ بازگشت به قدرت

روستای گرماب یکی از بزرگترین روستاهای منطقه قاینات بوده و هست؛به طوری که کمتر کسی پیدا می شود که اسم این روستا را نشنیده باشد. 

استعدادها،علایق،سلایق و سایر ویژگی های مردم و به خصوص جوانان این روستا زبان زد عام و خاص بوده به طوری که این روستا همیشه به عنوان یک الگو و غایت برای روستاهای دیگر منطقه مطرح بوده است. 

 بعد از گذشت یک دوره رکود و تضعیف، قدرت نمایی جوانان این روستا در عید امسال (1390) آن هم در عرصه ورزش -یعنی یکی از صحنه های نمایش قدرت- خبر از بازگشت مجدد قدرت به این روستا و قدرتمندی و شکست ناپذیری این روستا را داد. 

 نتایج درخشان تیم فوتبال این روستا در تعطیلات عید همگان را شگفت زده کرد و در حقیقت عیدی بسیار خوبی به مردمان این روستا بود. 

 شکست تیم فوتبال روستا های تیگاب (با نتیجه سه بر دو)، مهدی آباد(با نتیجه یک بر صفر)، بنیاباد(با نتیجه چهار بر صفر)، خونیک (با نتیجه یک بر صفر در خانه و سه بر صفر در گرماب) و از همه مهم تر تیم قدرتمند اسفشاد (با نتیجه دو بر صفر در خانه و سه بر صفر در گرماب) برگ زرین های دیگری بود که به کارنامه فوتبال این روستا پیوست. 

 

جا دارد در اینجا از همه ی دست اندرکاران و بازیکنان این تیم به خصوص مربی محترم و همچنین از همه مردم خونگرم روستا که با تشویق های خود پشتوانه تیم بودند کمال تشکر را داشته باشیم.  

نظرات 6 + ارسال نظر
taxi pardis یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 11:51

بابا دست مریزاد دروغ پشت دروغ راست میگن دروغ که کنتور نداره به قول دوستمون معرفی تو بکن ازکی تا حالا آمار دانش آموزان شاخص استعدادشونه؟ راستییه پیشنهاد دارم اگه بزارین دخترای بدبختم از دوره دبستان به بعد ادامه تحصیل بدن شاید شاخص استعدادتون بالاتربره

با سلام و تشکر:

کدوم حرف ما از نظر شما دروغه؟

پر پیداست که تعداد میتونه یکی از شاخص ها باشه؛وقتی یکی محصله از کسی که بی سواده مطمئنا میتونه با استعداد تر باشه.

از پیشنهاد بسیار خوبتون ممنونیم،اما خوشبختانه مردم این روستا قبل از اینکه شما پیشنهاد بدید دختراشونو به مقاطع تحصیلی بالاتر میفرستند و اتفاقا جمعیت قابل توجهی از دختران روستا محصلند که این خود یکی دیگه از نشانه های استعداد فرزندان این مرز و بومه.
البته این نکته رو هم نباید فراموش کنیم که چون الحمد لله سن ازدواج در روستا به خصوص سن ازدواج خانوم ها پایین تر از شهره ادامه تحصیل ممکنه با مشکلاتی روبرو بشه.

غلامهسین براووی بهلوری قندی نادی چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 19:06

باعرض سلام خدمت مربیان تیم فوتبال گرماب جادارد که من به عنوان یک گرمابی مخلصانه واز صمیم قلب ازشما تشکر کردوازشما تقاضامندام سال ۹۱همه ای تلاشتان رادر زمینه پیشرفت این تیم وثابت کردن به اینکه ما استعدادهای درخشانی در فوتبالمان داریم در سطح شهرستان قاین وخواف وگنابادو...... با نهایت همکاریی انجام دهید. باتشکر غلامهسین براووی بهلوری قندی نادی

سجاد سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 14:11

مربی وسرمربی تیم فوتبال گرماب چه کسانی هستند؟

با سلام:
مربی آقای م.ع
سرمربی آقای ا.ع

امیدوارم متوجه شده باشید.از انتشار نام کامل این افراد معذوریم.

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 09:01

محمد آقاناراحت نشو نیلوفر راست میگه حداقل دروغ توش کمتر بگو مثل هوش سرشار دانش اموزاتونفقط معرفیش کنی کافیه براتون

با سلام:
ما ضریب هوشی دانش آموزان روستا که البته شامل همه آنها نمی شود را در سطح منطقه قاینات(نه سطح دیگری) سر آمد خوانده ایم که واقعا بی انصافی است اگر آن را نپذیریم؛در تایید این نکته همین بس که ما آمار بیشترین دانش آموز را به خصوص در مقطع دبیرستان در سطح منطقه البته با توجه به جمعیت روستایمان داریم.
با تشکر

نیلوفر پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 10:17

لطف کن جمع کنید بساطتون رو آبروی هرچی سایت توزیرکوه هست وبردین

با سلام:
1- کم و کاستی های وبلاگ ما رو به حساب بی تجربگیمون بذارید و به بزرگی خودتون مارو ببخشین.
2- منتظر انتقادات و پیشنهادات خوبتون هستیم(اشکال کارمون رو بگید)
3- حساب وبلاگ ضعیف!!! ما رو از وبلاگ های بسیار خوب!!! زیرکوه جدا کنین؛چون اولا ما جزء بخش مرکزی قایناتیم نه زیرکوه،ثانیا اینکه دلیل نمیشه اگه ما مشکل داریم،وبلاگ و سایت های زیر کوه زیر سوال بره؟!
با تشکر

مصطفی نمازیان جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 13:20 http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا
با مطلب جدید تحت عنوان " عدالت و اعتدال، حلقه مفقوده جریان اقتدارگرای انحصار طلب" به روزم. بررسی جریانات لجن پراکنی علیه دولت و حملات غیر منصفانه و بدون استدلال علیه دولتمردان بر خلاف نظرات قاطع رهبر عزیز انقلاب. منتظر بازدید و نظردهی شما. یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد